Khamis, 27 Januari 2011

LUAHAN HATI INI...

Andai dapat kuundur kembali masa yang lalu
Pasti tidak aku biar hati ini terpaut padamu
Pasti aku lontarkan jauh-jauh rasa cinta yang hadir untukmu
Kerana aku tidak kuat untuk menghadapi saat kehilanganmu
Tidakkah kau tahu perasaan cinta ini terlalu suci buat aku
Tidak ingin aku cemarinya dengan air mata sedih ini
Betapa jiwa wanitaku amat terseksa dengan hakikat ini
Kau tidak pernah tahu….
Mencintaimu dalam diam sesuatu yang amat menyakitkan
Namun….aku hanya seorang wanita….
Tidak mampu menolak ketentuan takdir
Jika dirimu bukan tercipta untukku
Aku hanya mampu berserah
Aku harap suatu hari nanti kau mengerti jua
Hakikatnya cinta ini hanya untukmu
Separuh jiwaku pergi bersamamu
Memori bersamamu akan kuabadikan di sanubariku
Sebagai kenangan terindah dalam hidup ini
Sesungguhnya….ingin sekali aku menyulam
Hamparan kasih bersamamu
Namun….takdir tidak menyebelahiku
Doaku semoga tabah jiwaku atas ketentuan ini
Juga…..moga kau temui cinta sejati buat pelengkap hidupmu

Tiada ulasan:

Catat Ulasan