Khamis, 27 Januari 2011

hari ni....

hari ni hari Jumaat iaitu penghulu segala hari. ari ni aku ada 1 kelas jer iaitu personality development...hurmmmm, nath ape plak yg akan berlaku pd ari ni.. aku hanya mampu berdoa pd Allah semoga semuanya akan berjalan dgn lncr..cuaca ari ni pun nmpak cm ok jer...huhu bgusla kan.kdg2 kan aku x tau ape yg aku nak sebenarnya dlm hidup..yela manusia ni mmg sentiasa berubah-ubah personaliti dia.. ckp psl personaliti ni kan, aku nk share cket ngn korg psl personaliti aku pd mse aku kecik n ble dh dewasa ni mmg berubah la..x bnyk pun msti berubah cket kn..korg nk tau x mse aku kecik aku ni pndiam taw..aku mmg susah nk brkwn ngn org apatah lagi nk rapat ngn org tu..hurmmm ntahla aku pun x tau nape...mmg aku ade keinginan nk brkawan tp aku x tau cm ne mulakan hbgn tu. mase aku skola rndh dlu pun aku xde self confident pun. maybe ni berkait rapat ngn keturunan kot...hehe...aku agak jer...tp ble aku msuk skola menengah sikap pendiam aku tu still ade tp dh kureng cket la...
mse tu aku leh gak nk mulakan persahabatn ngn kwn bru kt skola tu...pe aku nk tulis td ek??( lpe plak)...hehe...
hurmmm, hidup ni mmg sentiasa perlukn perubahan tp msti la perubahan yg positif kn...kalo yg negatif tu baik elakkan...cukup la stakat ni aku berceloteh pagi2 ni sblm aku gi klas kn...hihi...aku ni mmg sentiasa byk idea nk mengarang...biase la org sastera kn...ok..
nex time aku cite lg..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan