Jumaat, 19 Julai 2013

Ujian Tanda Allah Sayang :)

Assalamualaikum...


dah lama rasa xde entri baru dalam blog nih...biasa la busy dengan kehidupan harian hingga kadang2 terlupa yg saya ni ade blog.entri kali ni just nak share luahan rasa je ngan pembaca semua. yela kan dalam kehidupan seharian x dinafikan kita sebagai hamba Allah memang akan sentiasa diuji dengan pelbagai ujian mengikut tahap iman masing2.


dalam x disedari dah hampir 23 tahun saya hidup di muka bumi ni dan kadang2 saya rasa lemah dengan dugaan yg mendatang. tapi saya tahu Allah tu sentiasa ada utk hamba-Nya. so, buat sahabat2 di luar sana, janganlah kita mudah berputus asa dengan dugaan hidup kerana hidup ini sebuah perjuangan. janganlah kita sangka Allah x sayang kita, Allah x pandang kita sbb bagi kita ujian yg berat2. sedangkan itulah tandanya Allah sayang sbb Allah nak dengar rintihan hati kita, Allah nak kita mengadu hanya kepada-Nya. 


lagi2 di bulan ramadhan yg mulia ini, eloklah kiranya kita banyakkan minta ampun dan berdoa kepada Allah supaya diberikan keampunan, rahmat, dan dijauhkan drpd segala mara bahaya dan azab api neraka. doa saya utk sahabat2 semua, semoga Allah sentiasa memberkati dan merahmati kehidupan kita di dunia dan di akhirat sana. amiinn...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan